Sabtu, 23 Oktober 2010

cairkan rasa ini

Alhamdulillah kerana sehingga ke saat ini kita masih lagi diberi ksempatan oleh Allah S.w.t untuk menghirup semaksimum mungkin O2 yang setia memenuhi setiap ruang-ruang kosong di bumi ini. Tanpa nikmat O2, kita tidak mungkin mampu bertapak di hamparan planet ke-3 ciptaanNya apatah lagi untuk bebas menggerakkan jari menekan keyboard seperti saat ini. Segala puji bagi Allah.

Di saat diri semakin hilang ketenangan, di saat jiwa hampir terkulai layu, di saat fikiran kian buntu, kupanjatkan doa agar Ya Latif cairkan kembali segumpal daging yng kian membeku agar tidakku kesesatan dalam pengembaraan mencari CintaNya.

Ya Allah..ssguhnya tiada kkuatan melainkan dtgnya drMu.teguhkanlah hatiku dgn AgamaMu walau apepun yg melanda diriku. Tabahkan hatiku..cekalkan jiwaku agar hidup ini mampu kutempuhi dgn sedaya upayaku,sepenuh hatiku..leraikanlah kekusutan di jiwaku..agar aku mnjadi insan yg bertaqwa kpdMu..andai ini adalah tarbiyyah dariMu, aku redha dgn ketentuanMu Ya Allah.kerana ku th tarbiyyah itu bukanlah segala2nya..tp segala2nya memerlukan tarbiyyah...sesungguhnya solatku,ibadaku,hidupku, matiku hnyalah untukMu. thank you Allah..

~siapa aku tanpa cintaMu~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan